Clubhuis ’t Foksel

Het hart van onze watersportvereniging is clubhuis ’t Foksel dat aan de kade van de haven staat. Het havenkantoor is in te vinden in dit clubhuis..

Dagelijks is er om 10.00 uur koffie aan de stamtafel van ’t Foksel met onze havenmeester. Voor veel vaste gasten een mooi moment om even bij te praten of de vaardag te starten.

Het clubhuis is iedere zaterdag en zondag geopend van 15:00 tot 20:00 uur. Onze havenmeester of zijn assistent zijn dan uw gastheer.

In de zomermaanden mei, juni, juli, augustus en september is ’t Foksel ook op vrijdagavond geopend, vanaf 20:00 tot uiterlijk 24:00 uur. De vrijwilligers van de barcommissie ontvangen u dan graag om een drankje aan de bar te drinken. Met mooi weer is het terras open en is het heerlijk toeven met watersporters onder elkaar.

Onze evenementen, vergaderingen, cursussen en zeillessen vinden ook allemaal in of vanuit het clubhuis plaats. Leden van de barcommissie of de organisatoren van een evenement staan dan achter de tap.

In ’t Foksel kan alleen pinnend betaald worden. Tijdens drukke evenementen maken we gebruik van onze consumptiemunten om de barbediening vlot te laten verlopen.