Welkom op onze vernieuwde website!

Welkom bij Watersportvereniging Biesbosch in Drimmelen. WSV Biesbosch is een gezellige en gemoedelijke vereniging met bijna 400 leden. Onze haven en voorzieningen liggen in de grote Nieuwe Jachthaven – ooit de grootst gegraven jachthaven van Europa – waar we aan de Amerzijde in de noord-westhoek gevestigd zijn. Met 7 steigers hebben we ruim 330 ligplaatsen. Aan de wal hebben we onze eigen parkeerplaatsen, staat ons clubhuis ’t Foksel waarin ook het havenkantoor gevestigd is. Daar zijn ook onze sanitaire voorzieningen.

De ligging van onze vereniging is dicht bij de horecavoorzieningen die Drimmelen te bieden heeft en langs ons terrein loopt ook de wandelboulevard aan de Amer. Dicht bij onze ligplaatsen is een kleine en een grote kinderspeeltuin en een midgetgolfbaan. Er staat aan de kop van de haven een overdekte kinderspeeltuin die erg populair is. Op loopafstand zijn er diverse restaurants.

Onze havenmeesters staan 7 dagen per week voor u klaar. Dit team bestaat uit hoofdhavenmeester Roy Lewis (aanwezig van donderdag t/m maandag) en hulphavenmeester Tycho van Dijk (aanwezig op dinsdag en woensdag).

De jachthaven van WSV Biesbosch ligt dicht bij nationaal park De Biesbosch. Met een half uurtje vaart u over de Amer en bent u al in het hart van deze prachtige zoetwater delta. Geniet van de prachtige natuur en tegen het vallen van de avond kunt u wellicht bevers spotten.