Afsluiting WinterWedstrijden

Inschrijven doe je HIER

24Maart.jpg

Welkom

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor de belangstelling voor onze watersportvereniging.

WSV Biesbosch is een gezellige, gemoedelijke vereniging direkt gelegen aan rivier de Amer en biesbosch. Voorzien van eigen afgesloten parkeerterrein en moderne sanitaire voorzieningen. Wandelpromenade, horeca, biesbosch bezoekerscentrum en speeltuin op loopafstand gelegen. Een eigen havenmeesterteam staat 7 dagen per week voor U klaar.

Door middel van dit schrijven willen wij u op de hoogte brengen van de procedure rondom de inschrijving en aanvraag van een ligplaats. Informatie over de kosten van het lidmaatschap en ligplaats is hier te vinden

Na inlevering van het inschrijfformulier bij onze havenmeester, inclusief een betaling van € 50,-- inschrijfgeld (betaling per PIN), wordt u uitgenodigd voor een kennismakingsavond. Wij organiseren ongeveer 4 keer per jaar een kennismakingsavond. Dit is in maart, juni, september en december. Indien noodzakelijk worden er ook aparte afspraken gemaakt voor een kennismaking. Tijdens het kennismakingsavond zult u worden ingelicht over de activiteiten, gaskeuring en doelstelling van onze watersportvereniging en heeft u de gelegenheid tot het stellen van vragen. Door een efficiente bedrijfsvoering en inzet van vele vrijwilligers is WSV Biesbosch in staat een concurrerend geprijsd en kwalitatief hoog product neer te zetten.

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met Monique Bouwens | This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Met vriendelijke watersportgroet,

Erik van Dijk