Faciliteiten

Drimmelen wordt wel gezien als de poort naar de Biesbosch. In Drimmelen heerst altijd een gezellige drukte. Je kunt je er een hele dag vermaken: restaurantjes, een midgetgolfbaan, twee speeltuinen (waarvan 1 overdekt), zeilschool de Biesbos, verhuurbedrijven en een geweldig uitzicht op de Biesbosch.

Momenteel telt WSV Biesbosch 330 ligplaatsen variërend van 4 meter tot 18,5 meter, verdeeld over 7 steigers. Alle steigers zijn voorzien van aansluitingspunten op 220 volt en hebben voldoende vulpunten voor drinkwater. De vereniging heeft twee eigen parkeervelden en eigen sanitaire voorzieningen (zoals toiletten en douches) op steenworp afstand van de steigers. Voor de leden staat er tevens een werkplaatsje ter beschikking. En bovenal ontvangen we onze leden en passanten graag in het zeer gezellige clubhuis ’t Foksel, voor een kop koffie of een Brabantse borrel.

Voor onze verschillende zeilwedstrijden beschikken we over een eigen wedstrijdtoren.