WSV Biesbosch Najaarsrace 2024

Op  zondagmiddag 13 oktober wordt voor de 2e keer de WSV Biesbosch Najaarsrace gevaren. Een zeilwedstrijd voor leden van WSV Biesbosch en andere belangstellenden.

Voor de zomerzeilers een laatste mogelijkheid om nog een hele middag wedstrijd te varen.
Voor de winterzeilers een generale repetitie voor de winterwedstrijden 2024-2025.

Maar dit zeilevenement is ook zeker bedoeld voor zeilers die nog niet eerder wedstrijden gevaren hebben of weinig ervaring hebben.
Deze middag is bij uitstek de mogelijkheid om kennis te maken met het wedstrijdzeilen.
Het is mogelijk tijdens deze wedstrijd met anderen mee te varen om te leren hoe je wedstrijden vaart.

De officiële wedstrijdaankondiging en meer informatie over de race vind je in de volgende link: Informatie Najaarsrace 2024.

Aanmelden kan via volgende link: Aanmelden Najaarsrace 2024.

De volgende wedstrijdbepalingen zijn van toepassing: Wedstrijdbepalingen WSV Biesbosch Najaarsrace 2024.

En heb je vragen of wil je meer weten over de procedures om deel te nemen, mail dan ook gerust naar: zeilen@wsvbiesbosch.nl.

Voor de zeilwedstrijden van WSV Biesbosch is volgend Privacystatement van toepassing: Privacystatement Wedstrijden WSV Biesbosch.